reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Cmorej

Peter Cmorej

Bloger 
  • Počet článkov:  141
  •  | 
  • Páči sa:  25x

Celý život sa profesionálne venujem financiám a investovaniu. V politike sa venujem aj dôchodkom, daniam a odvodom. Člen strany SaS a komunálny poslanec v Bratislave. A ešte sem tam vyvíjam softvér, radím s investíciami, či chránim spotrebiteľov. Viac na mojom LinkedIn. Zoznam autorových rubrík:  Finančné poradenstvoMajte sa na pozoreDruhý pilierCestovanieSlepá spravodlivosťVeselé príhody z neveselého VOPolitický obšťastníkSúkromné

reklama

Súkromné

Bodaj by riaditeľovi Slovenskej pošty Grinch hlavu odkusol

Peter Cmorej

Bodaj by riaditeľovi Slovenskej pošty Grinch hlavu odkusol

Milý Ježiško, viem že idú Vianoce a je nepekné priať zlé veci, ale toto je pre dobro nás všetkých, úbohých a bezbranných. Alebo keď nie hlavičku, tak nech ho aspoň tak trošku hryzká, nech ho to bolí. Aspoň trochu.

  • 21. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 681x
  • 10
Poďakovanie výnimočnej žene, ktorá chráni naše deti

Peter Cmorej

Poďakovanie výnimočnej žene, ktorá chráni naše deti

Je veľmi málo ľudí, ktorí robia pre spoločnosť niečo skutočne prospešné. Niektorí nevedia ako, iní nemajú toľko energie, ďalší jednoducho nemajú čas. Nemám im to za zlé, uvedomujem si, aké ťažké je dnes platiť účty a ešte si uštipnúť kus času pre aktivity, za ktoré vás nečaká odmena v blízkej a väčšinou ani v ďalekej budúcnosti. Naopak, častokrát si ešte robíte mocných nepriateľov. Preto si takýchto výnimočných ľudí treba vážiť. Tentokrát o výnimočnej žene, Natálii Blahovej.

  • 21. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 470x
  • 44
About me

Peter Cmorej

About me

Pod jedným z článkov mi jeden z diskutujúcich adresoval dosť vážnu výčitku. Vraj ohováram všetkých ostatných. Myslím že je najvyšší čas napísať niečo o mojej motivácií písať tento blog a o tom ako som sa dostal tam, kde som.

  • 8. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 070x
Šťastný nový rok, priatelia!

Peter Cmorej

Šťastný nový rok, priatelia!

Aj vy ste si všimli, ako tento rok rýchlo ubehol? Keď sa spätne pozriem na výpočet článkov, ktoré som tento rok napísal, veľa som toho veru nestihol.

  • 31. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 334x
  • 0
Ako som sa tešil keď horel Solaris

Peter Cmorej

Ako som sa tešil keď horel Solaris

alebo je tá klimatizácia fakt taká nepredstaviteľná ? Tento článok som už chcel napísať veľmi dlho. Teraz keď mám konečne blog, je tu.

  • 27. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 865x
  • 13
reklama
Na kávičke a čajíčku s mBankármi

Peter Cmorej

Na kávičke a čajíčku s mBankármi

alebo ako sa nám ospravedlnili a dali USB kľúče :) Na základe môjho blogu sme sa v pondelok 28.4. stretli s generálnym riaditeľom mBank, pánom Marekom Dubanom a s PR managerom mBank, pánom Marekom Michlíkom.

  • 30. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 734x
  • 46
Ako nám zamietli úver v mBank ... alebo zrážka s „odborníkmi“

Peter Cmorej

Ako nám zamietli úver v mBank ... alebo zrážka s „odborníkmi“

Čo nám v mBank spôsobili, čím som si prešiel, komu sa máte v mBank vyhnúť a akú to bude mať celé dohru

  • 24. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 024x
reklama
SkryťZatvoriť reklamu