reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Cmorej

Peter Cmorej

Bloger 
  • Počet článkov:  141
  •  | 
  • Páči sa:  25x

Celý život sa profesionálne venujem financiám a investovaniu. V politike sa venujem aj dôchodkom, daniam a odvodom. Člen strany SaS a komunálny poslanec v Bratislave. A ešte sem tam vyvíjam softvér, radím s investíciami, či chránim spotrebiteľov. Viac na mojom LinkedIn. Zoznam autorových rubrík:  Finančné poradenstvoMajte sa na pozoreDruhý pilierCestovanieSlepá spravodlivosťVeselé príhody z neveselého VOPolitický obšťastníkSúkromné

reklama

Slepá spravodlivosť

Policajti podržali svojho nebezpečného kolegu

Peter Cmorej

Policajti podržali svojho nebezpečného kolegu

Mestského policajta som sa opýtal jednoduchú otázku. Namiesto odpovede som sa dočkal arogancie, vyhrážok a nebezpečnej hrozby použitím zbrane. Podané trestné oznámenie bolo zametené pod koberec.

  • 10. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 606x
  • 28
Mestský policajt sa mi vyhrážal použitím zbrane

Peter Cmorej

Mestský policajt sa mi vyhrážal použitím zbrane

V sobotu 30.11.2013 som sa krátko pred šiestou ráno ocitol na parkovisku na Trnavskom mýte. Po výdatnom dvojhodinovom spánku som sa tešil na rýchle vybavenie krátkej pracovnej povinnosti a skorý návrat do postele. To som ešte netušil, že ďalšie dve hodiny strávim na policajnej stanici.

  • 4. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 31 234x
  • 117
Sprievodca Stanislav Šimko: nepotrestaný podvodník

Peter Cmorej

Sprievodca Stanislav Šimko: nepotrestaný podvodník

Dnes niečo z inej oblasti môjho života. Doteraz ste ma z môjho blogu mohli poznať najmä ako „financmajstra" s podrezaným jazykom, čo dlhodobo kritizuje prácu nepoctivých finančných poradcov a nepoctivé finančné inštitúcie. Tentoraz vám na čítanie ponúkam niečo z kuchyne nášho rodinného biznisu - cestovnej kancelárie. Ide o jednu z ukážok, aká „nefunkčná" je u nás na Slovensku spravodlivosť.

  • 20. feb 2012
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 5 743x
  • 21
reklama
SkryťZatvoriť reklamu