reklama

Banda farizejov podporuje birmovaného komunistu

Nedalo mi. Siahodlhé komentáre nie sú potrebné. Ešte sa niekto pýta, prečo je potrebná odluka cirkvi od štátu a "odluka" KDH od parlamentu?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (82)
Obrázok blogu

Doplnené 28.3. 12:30: Neviem či tento list naozaj písal biskup Korec, ani neviem, či s ním má naozaj niečo spoločné KDH. To musia povedať oni. Ja som iba uverejnil list, ktorý bol hádzaný do schránok v Humennom a upozornl som na logo KDH v pravo hore. Keďže mnohí sa na pravosť listu pýtate, skúsim získať vyjadrenie KDH.

Doplnené 28.3. 12:46: KDH sa od listu dištancuje. Emil Mucha, generálny sekretár KDH, sa vyjadril: "Žiaľ, niekto zneužil naše logo, ktoré nie je ani úplne, tak ako ho definuje Design manuál KDH." KDH podporuje v druhom kole Andreja Kisku.

Peter Cmorej

Peter Cmorej

Bloger 
  • Počet článkov:  141
  •  | 
  • Páči sa:  25x

Celý život sa profesionálne venujem financiám a investovaniu. V politike sa venujem aj dôchodkom, daniam a odvodom. Člen strany SaS a komunálny poslanec v Bratislave. A ešte sem tam vyvíjam softvér, radím s investíciami, či chránim spotrebiteľov. Viac na mojom LinkedIn. Zoznam autorových rubrík:  Finančné poradenstvoMajte sa na pozoreDruhý pilierCestovanieSlepá spravodlivosťVeselé príhody z neveselého VOPolitický obšťastníkSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu